Loppisfynd

I går var jag på en liten loppisrunda på Kupan i Forsa, jag gjorde några små fynd bl.a en liten gullig skål i form av ett blad som jag vid te drickning tänkte använda som "avlastningsskål " för använda tepåsar, hittade även gardinomtag i form av änglar jättegulliga tycker jag, och priset för detta, ja det blev faktiskt billigt, sammanlagt blev det 2 :-, alldeles lagom för en semesterfirare. Under tiden som jag shoppade så var min sambo Peter kvar i stugan i Fränö och målade, Friggeboden som han just målat blev jättefin, den ser nästan ut som en helt ny stuga. Bilderna på målandet finns ovanför detta inlägg. I morgon ska jag ut och resa lite och försöka mig på att prata lite Engelska, berättar mera om detta senare.

Kommentarer
Postat av: haddäng

finnes intresse så kan jag bistå med ett 100m2 stort hus som skall målas.....

2009-07-28 @ 22:19:17
Postat av: Carina

Vilka fina saker du hittat o det är ju bra när man inte behöver betala nå mycket för det.

Kul att måla om lite.

Hoppas att du får en trevlig resa.

~Kram Carina~

2009-07-30 @ 09:44:16
URL: http://peoslivochdrommar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0