Sorg och Minnen 23 Juli 2009

I dag är det 20 år sedan min mamma avled, min älskade mamma som även var min allra bästa vän, saknaden efter henne blev så oänderligt stor. Hon blev bara 54 år, mitt i livet så kom plötsligt döden och gjorde entré, man tycker att hon borde haft många återstående år kvar av livet, men döden bestämmer man inte över. Jag skulle ha viljat visa henne och berättat så många saker som hänt genom åren, hon fick aldrig träffa min sambo Peter, inte heller fick hon träffa min sons sambo Elisabeth och inte fick hon vara med och se Alma mitt äskade barnbarn, när hon levde var hon många gånger väldigt bekymrad för hur livet skulle gestalta sig för min dotter Susanne, som har ett förståndshandikapp, men allt har ordnat sig till det bästa för henne också. Tack Mamma för alla de fina år som jag fick ha dig till min mamma.      Din Dotter Gun


Peter och jag var på graven i dag och pyntade den med några rosor, min älskade pappa hade varit dit en stund tidigare och satt dit 4 stycken vackra mörkröda rosor.    Tack även till pappa för att du finns kvar här hos oss, vi älskar dig.

Jag bifogar en bild av graven.

Kommentarer
Postat av: Carina

Sitter här med tårar i ögonen när jag läser det fina du skrivit om din mamma.

Förstår att du saknar henne väldigt mycket.

Vad fint ni hade gjort på graven hennes.

Hoppas att du hade en dag med många fina minnen från din mamma.

Ta hand om dig och jag tänker på dig.

Många kramar Carina

2009-07-25 @ 08:22:58
URL: http://peoslivochdrommar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0