Lycka

Den 21 April kom den stora lyckan till oss, det var då som Alma kom till världen, och jag blev farmor för första gången.Vilket underverk hon var lilla Alma, eller så liten var hon väl inte för hon vägde 3.900 och var 50 cm lång.Det var en underbart härlig känsla första gången som jag höll i henne, men vad otroligt pecklig man kände sig, fast man själv haft 2 st babys som man skött om så kändes det väldigt ovant, fast det är ju några år sedan förstås nämligen 31 år sedan, och så börjar man helt plötsligt undra vart alla de åren tagit vägen? Ja tiden går ju så fort. Jag och alla de mina som finns omkring mig är så otroligt glada för att Alma har fötts och faster Susanne som är i Gävle just nu och spelar "Elvis" teater är ute på stan´och handlar ibland men hon handlar inga saker till sig själv utan handlar bara saker till Alma i dag hade hon köpt en skallra till henne. Ja Alma kom verkligen som en frisk vårfläkt till "Åslock" och till alla oss andra och vi önskar dig stor lycka och framgång i livet. Kram mitt lilla hjärtegull önskar Farmor. 

Kommentarer
Postat av: Carina

Vilka fina ord om lilla Alma. Men det förstår jag hon är ju bara för söt. Och jag kan se att hon har en mycket stolt farmor.

Ha en bra dag i mittenluckan arbetskompis.

Kram Carina

2009-05-07 @ 09:34:14
URL: http://peoslivochdrommar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0