Susannes 32-års dag

Så var det födelsedagskalas igen, den här gången är det Susanne som fyller 32 år, och vi (Lars-Erik, Elisabeth, Alma, Peter, jag och Susannes nya kille Lars ifrån Edsbyn) träffades hemma hos Susanne på kapellvägen i Forsa för att gratulera henne, det blev en riktigt trevlig stund, jag hade gjort 2 st smörgåstårtor som vi smakade på, vi hade bjudit med Susannes och Larsas morfar också, men han ville inte följa med, han skickade istället med en liten present till henne, liksom Valfrid han hade också skickat en present. Susanne har verkligen träffat en riktigt trevlig kille, vi tycker som Susanne = att han är jättetrevlig. Alma var lite blyg ifrån början av besöket men sedan tinade hon upp, bl.a red hon på Susannes trähäst Nordstjärn. Susanne fick en hel del presenter som hon blev glad för, men sedan var hon glad när vi alla skulle åka hem så att hon fick vara ifred med sin kille. Det har varit ett riktigt snöoväder de senaste dagarna med många avåkningar och trafikolyckor som följd, e 4an har varit hårt drabbad, där bilister har blivit stående i upp emot 10 timmar, t.e.x Y buss blev stående i över 10 tim. med både småbarn och sjuka resenärer ombord, jag lider med dem och är verkligen jätteglad att jag hade en semesterdag i går, så jag var på hemmaplan och vi i Friggesund fick bara några enstaka snöflingor, den här gången höll sig snöovädret längs med kusten, med rejäla snömängder som följd.

Tiden bara sticker iväg nu och Julen börjar att närma sig runt husknuten, och det börjar bli dags att tänka på julklappar, nästa lördag den 4:e dec har jag lovat Susanne att följa med henne så att hon får köpa sina julklappar, och kanske att jag också hittar någon. Julkramar till er alla // Gun

Kommentarer
Postat av: Larsa

oj va snabb du var att skriva nu då... jag trodde du skulle få fullt upp med råttfällan när du kom hem

2010-11-27 @ 23:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0