Försommarhändelser 2011

Jag har haft semester den veckan som varit och har verkligen haft tur med vädret, Peter har också varit ledig den här veckan och vi har hunnit med en massa saker, b.l.a: Uppmontering av takstegen i stugan, målning av taknocken, fönsterputsning, inoljning av trädgårdsmöbler, blomplantering, promenerat, dessutom har vi firat 10 årig förlovningsdag, men vi har haft semester också och riktigt njutit av det vackra vädret. Den 1 juni hade jag namnsdag och fick en så underbart vacker blomma en doftranka, och jag kan lova er att det doftar gott i hela köket av den. Lägger in lite bilder ifrån olika händelser, det finns olika sorters blombilder, de är både ifrån stugan och hemma i frigge, och lägg märke till den vackra rosen som fanns med i blombuketten som jag fick av Peter på förlovningsfirandedagen, det finns även ett kort på Alma som vi knäppte när Susanne och jag hälsade på nere i haddäng. Veckan som gått innehöll också ett läkarbesök på hc med min pappa som haft besvär med en långdragen förkylning och en bevärlig hosta som inte riktigt ville ge med sig, utan blev allt bevärligare, det var verkligen tur att han kom iväg till doktorn, för han hade drabbats av hjärtsvikt, så nu har han fått medicin för detta och är nu betydligt piggare, tack och lov för det.

Trevlig sommar till er alla, sköt om er och var rädd om varandra. Till Peter vill jag säga; Älskar dig. Och en stor krya på dig hälsning till min underbara pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0