VÄLKOMMEN

välkommen till min blogg,även jag har halkat dit och börjat blogga otroligt men sant.Gun heter jag och är en kvinna i mina bästa år. Jag tycker om att skriva både at t skriva i allmänhet men även att skriva noveller och dikter, jag är medlem i föreningen skrivare i hälsingland. Jobbar som receptionist och fritidsintressen har jag många tex: stickning, virkning (speciellt egen design) vilket jag tycker är ett jätteroligt skapande, att måla på träsaker och maskinsömnad är andra saker som jag är intesserad av. Jag vet inte hur ofta jag kommer att vara ute och skriva på min blogg, men jag har några spännande saker att se fram emot framöver så om du som läser detta är  nyfiken på utvecklingen av de spännande sakerna så hoppas jag att du följer min blogg framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0