Morsdag 2009

I år firade vi min morsdag på Lördag stället för på Söndag, det blev en jättefin dag både vädermässigt och socialt. Peter och jag var i vår sommarstuga i Fränö, en stuga som vi trivs jättebra i. Lars-Erik Elisabeth och Alma kom och hälsade på och hade en stor vacker blombukett med sig, Susanne och Ingvar kom också, Susanne hade köpt en fin ljuslykta och så fick jag en teckning som hon målat till mig, hon är ju så duktigatt måla. Alma hade växt och det märks verkligen vad stadig hon har blivit, nu försöker hon hålla huvudet själv och hon börjar även at fästa blicken, hon är så söt,hon är farmors hjärtegull. På eftermiddag åkte Lars- Erik Elisabeth och Alma vidare till Ljusdal för att fira Elisabeths mamma, Susanne och Ingvar stannade och åt middag med oss. På söndag åkte vi till Edsbyn för att fira Peter mamma, det var jätte trevligt och vi blev både bjudna på jätegod mat och fika. Sedan skjutsade Peter mig tillbaka till Fränö där jag hade min bil, jag stannade kvar där jag skulle ju ändå upp tidigt för att jobba. Jag fick andra presenter också i helgen, på lördag kom Peter med ettt jättevackert paket till mig, det var så vackert papper så jag funderade en stund om jag inte skulle öppna paketet utan bara njuta av det fina papperet, men nyfikenheten tog såklart överhanden och paketet öppnades ,det innehöll ett presentkort på smycka, det fick jag för att vi varit förlovade i 8 år, jag fick även en jättevacker morsdagsros också, så ni förstår att min helg har varit trevlig, har lagt in ett nytaget foto på Alma så att ni alla får se vad vacker hon är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0