Besök hos Alma och sommarens sista blommor

Den här helgen blev en kreativ helg, den fick ett innehåll av både däckbyte, mossplockning, liten gatufest, promenader, och besök hos Susanne för att träffa hennes nya kille som var där på besök, och ett sista besök i stugan innan vinterstängningen, har även haft tid att sticka lite och strykit lite kläder, men nu är det redan söndagskväll och i morgon är det arbetsdag+ett gympapass på kvällen, ja tiden går så otroligt fort, snart är det jul..... såg  förresten när jag var på Kjelles i Torsdags att de redan ställt fram adventsljusstakar och ljusslingor, lite väl tidigt kan jag tycka men det är lite kul med jul ialla fall, eller hur?? knäppte lite bilder idag på sommarens sista blommor, 2 varianter av kärleksört, vallmo och riddarsporre, knäppte även kort på streptokarptusarna i mitt arbetsrum, som fortfarande är fina, i kameran fanns några kort sedan ett tidigare besök hos Alma, lägger in lite bilder här nedan. Ha en bra dag i morgon//Gun

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad vackra bilder Du har fotat! Jag tycker Susanne passar mkt bra i glasögonen hon har på bilden. Vilken underbar go tjej som Du är Farmor till!!!

Men tjejerna har ju en såååååån underbar Mamma och Farmor också. Jag saknar Dej tack för Ditt underbara sms!!! Kram/Marie-Louise

2010-10-25 @ 21:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0