19 April

Idag är det blåsväder, ibland blåser det så mycket så att det knakar i huset, men det är något positivt med vädret i alla fall för snön försvinner så att våren kan få en chans att smyga sig fram. Nu blommar alla mina Saint Paiuler i köksfönstret, jag har lagt in en bild på 2 st. I går var vi till Haddäng i Gnarp till mitt föräldrahem, där min son Lars-Erik och hans sambo Elisabeth bor. Elisabeth fyllde 26 år så vi var dit och gratulerade henne, Elisabeth är jätteduktig på att göra smörgåstårta så hon bjöd oss på jättegod fika. Det är jättesvårt att hitta på födelsedags presenter, men jag hittade en rätt så kul ytterblomkruka som liknar en kaffepanna,och placerade en pensékruka i den, jag tyckte det blev jättefint och det tror jag att Elisabeth också tyckte. Jag lägger in en bild på den också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0