Vårkänslor

Ja nu kan man nästan få lite vårkänslor, det är ju sista januari i morgon, skönt att den snart är förbi så när vi går in i februari så är vi i alla fall ett steg närmare vår. I helgen har jag äntligen sytt klart den nya köksgardinen, den var inte så rolig att sy men jag blev nöjd med resultatet i alla fall. I morgon måndag ska jag försöka jobba hoppas det går bra, har varit lite krasslig i helgen. I fredags när jag var på hemväg så såg jag att generatorlampan  lyste i bilen och bilen var verkligen hårdstartad när jag skulle i från sjukhusparkeringen, så i morgon blir det att parkera bilen på Olle Anderssons bilverkstad. Lägger in lite vårbilder på lite tulpaner och den nya köksgardinen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0