Hej alla glada!!!

Nu var det länge sedan jag var ut och bloggade, har nästan glömt hur man gjorde, men försöker nu i alla fall. Hoppas att alla ni som läser min blogg mår bra, trots det trista vädret som varit, bara regn, regn, regn vareviga dag och tjockdimma, så på mornarna när man åkt och jobbat så har det ibland känts som om man kört i mjölk, men i dag såg jag faktiskt en liten solglimt så det finns väl lite hopp om bättre väder. Tiden bara sticker i väg nu snart är det Susannes födelsedag och första advent, Julskyltning sedan är vi inne i december och sedan står julen för dörren i år är det Almas första jul och det ska bli jättekul att fira den med henne. Hittade lite bilder på henne som jag lägger in här nedanför. Ha det så bra allihopa, vi hörs.


Kommentarer
Postat av: Marie-Louise

Vilken sötnos!!!!!! Visst är hon likt "Tarmer"!Kram Marie-Louise

2009-11-24 @ 09:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0