Besök

I lördags fick jag besök av Alma, Lars-Erik, Elisabeth och Susanne, de kom och gratulerade mig för jag har nyss fylt år. Jag bjöd på mat och hemgjord prinsesstårta. Det har varit en stålande fin höstdag i dag nästan som en riktig sommardag, Alma låg ute och sov i vagnen och när hon vaknade var hon på ett srålande glatt humör. Susanne åker till Stockholm i morgon, hon ska ner och spela Elvis på Cirkus, ja de är då så duktiga. Peter har jobbat långskift idag och kom hem först vid 18.30 men han hann att träffa främmandet en stund i alla fall. I förmiddags gjorde jag lite höst i köket, putsade fönstret och byte gardiner så nu ser det lite mer ombonat ut. Ja det har varit en riktigt trevlig dag i dag. Nu ska jag tittapå teve lite och pata med peter en stund.


Kommentarer
Postat av: Marie-Louise

Alma blir mer och mer likt "Tarmer". Vilken skönhet lilla Alma är.

2009-09-30 @ 09:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0