Sensommar"pärlor"

Har varit ledig några dagar i samband med förgående veckoslut, passade då på att gå igenom huset lite här hemma, hann med att putsa alla fönster och det känns riktigt skönt när det är avklarat. Jag passade även på att fota lite, jag fick en riktigt fin ljuslykta av min väninna Evy i somras när jag hämtat post till dem när de var bortresta, tänkte att ni skulle få se den också. Har även knäppt kort på några av våra blommor som fortfarande är vackra det är bla. Fänrikshjärta, Kärleksört, och lite olika slags rosor, i somras köpte vi lite nya blommor en av dem kallades Sköldpaddsört (har jag för mig) det är de rosa lite högre blommorna och jag tycker att de blev riktigt vackra, men den vackraste blomman är nog ändå den som jag fick av Alma i början på sommaren i samband med mina hjärtbesvär, tyvärr har den blekts av solen i sommar men vad gör väl det, den är ju ändå lika vacker. lägger ut lite bilder här nedan. Kram på er. 

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Du är så duktig att njuta av nuet, måste lära lite av dig. Kram

2010-08-28 @ 10:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0