Haddäng 2010-03-21

Idag var Peter jag och Susanne till Haddäng för att gratulera Lars-Erik på hans födelsedag,vi blev bjudna på God mat och en smarrig tårta till efterrätt, pappa och Valfrid var också med på kalaset. När vi hämtade Susanne i Forsa så hjälpte vi henne att bära ned lite saker till förrådet i källaren så nu börjar hennes lägenhet på att se riktigt snygg ut, hon säger att hon tänker ha inflyttningsfest efter påsk, så då är Peter och jag också bjudna.Vi träffade Alma i dag också, hon har blivit så stor och duktig och nu så kan hon gå och helst vill hon klättra också, det är full fart på henne och hon har blivit ett riktigt charmtroll, förra helgen var Susanne och jag också ner till Haddäng, jag lägger ut lite bilder ifrån båda besöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0